مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-06اجتماعي

میز دانشجو| تمام تکنیک ها و توصیه های طلایی برای ایام امتحان


یک مدرس دانشگاه استفاده از برخی تکنیک ها همچون سفر، جای گذاری، کدگذاری و نقشه ذهنی را برای به یاد سپردن مباحث درسی به ویژه در ایام امتحانات پیشنهاد کرد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ امتحان در هر مقطعی از زندگی برای انسان مورد اهمیت و توجه است، از همان دوره دانش آموزی گرفته تا کنکور که به عنوان مهم ترین امتحان دوران درسی هر فرد به شمار می رود و حتی امتحانات دوره دانشگاه.

در دوره های دیگر زندگی هم هر آنچه که نامش امتحان باشد برای افراد مهم است و حتی ایجاد استرس می کند؛ حتی مثلا امتحان راهنمایی و رانندگی.

این روزها که در ایام امتحانات دانشگاه ها قرار داریم و به کنکور هم نزدیک می شویم شاید به عنوان مهم ترین روزهای سال برای جوانان دانشجو و داوطلب ورود به دانشگاه به شمار رود، پس بهتر است این افراد روش هایی را برای یادگیری و به یادسپاری بهتر بدانند تا بتوانند به بهترین شکل از مسیر امتحان عبور کنند.

در این باره با مریم سلیمی مدرس دانشگاه گفت وگو کردیم، سلیمی در این گفت وگو استفاده از برخی تکنیک ها همچون تکنیک سفر، جای گذاری، کدگذاری، نقشه ذهنی با برای تسهیل به یاد سپاری و به یادآوری مباحث در ایام امتحانات تشریح کرد.

* مغز ما چه چیزهایی دوست دارد فارس: برای دانش آموزان، دانشجویان و داوطلبان کنکور در ایام امتحانات چه توصیه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| تمام تکنیک ها و توصیه های طلایی برای ایام امتحان

میز دانشجو| تمام تکنیک ها و توصیه های طلایی برای ایام امتحان